Alapmeditáció - Csikung tanfolyamok, stressz oldás, meditációs tanfolyamok

Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Alapmeditáció

LETÖLTÉSEK


Alapmeditáció
Minden kedves érdeklődő számára letölthető
egész évben ez a meditáció alapjait tanító meditáció. Letöltést az alábbiak szerint lehet végezni.
(Mp 3-as formátumban 9 614 KB)




Letöltéshez kattintson a jobb egérgombbal a fenti képre

Letöltés menete:

1. Kattintson a jobb egérgombbal a fenti képre.
2. A megjelenő menü pontjai közül válassza ki a "Cél mentése másként" menüpontot.
3 Válassza ki a helyet ahova menteni kivánja a fájlt.
4. Mentés után mp3 formátumban megnyitható a fájl.

Amit el kell mondanunk erről a meditációról

Olyan meditációs iskola elemeit ismertetjük meg, amelynek segitségével a megvilágosodáshoz vezető utat öt lépésre felosztva, már a meditálás elején gyors eredmény érhető el. Végigjárva az utat az első lépés a meditáció technikájának elsajátítása, majd a továbbiakban eljutunk tudományának alkalmazásához, művészetének megéléséhez, melynek részei:

  • A meditáció technikájának elsajátítása.

  • Önmagunk fejlesztésének tudománya.

  • Meditálás életünk kiterebélyesítésére, a kiteljesedett emberi lét elérésére.

A Mingtang Meditációs Iskola célja, hogy a meditáción keresztül önmagunkat megismerjük. Meditációink közben válaszokat kaphatunk életünk nagy kérdéseire, célirányos utat járhatunk be. A meditálás folyamatos gyakorlása segít az élet nagy kérdéseinek megválaszolásában, amelyeket csak önmagunk adhatunk meg magunknak. A meditációs tartást és légzést először be kell gyakorolni, melyben segitségünkre van az alapmeditáció. A tartás, a légzés és az agyi tevékenység koordinálása együttesen képezik, azt a szerszámot, amely segít abban, hogy könnyedén, élvezettel tudjunk meditálni. Ha ezen a területen már biztonságot szereztünk, akkor kezdhetjük meg a tényleges, célirányos meditációk végzését. Kérlek, ne siess, ezt a gyakorlatot többször végezd el, amíg végül magadénak érzed. Tartsd szem előtt a mondást:

Lassan siessünk!

Ha betartod ezt a szabályt, gyorsan fogsz fejlődni. A meditáció közben alapelveket ismersz meg, használati utasítást tested, légzésed beállítására. A meditációt célszerű elöször csendes körülmények között, lesötétített szobában végighallgatni. Annyiszor végezd ezt a meditációt, ahányszor jónak látod, de mindenképpen juss el odáig, hogy úgy érezd légzésed és testtartásod a meditáció elején már automatikusan felveszi a megtanult formát.  Ismételd és mindig találsz olyan részletet benne, ami az előzőekben elkerülte figyelmedet. Többszöri meditálás után az alapokat úgy begyakorlod, hogy későbbi meditációid idején már a tartás felvétele légzésedet lecsendesíti és agyad szinte észrevétlenül eléri a meditációhoz szükséges nyugalmi állapotot. Végezd el ezt a meditációt legalább 8-10-szer, mielőtt akár a könyvben lévő csikung meditációkat megkezded, akár más úton járva meditatív gyakorlatokat végzel. A meditáció alapja a laza test és tudat. Számos módon lazíthatjuk el testünket és tudatunkat, figyelhetjük légzésünket, koncentrálhatunk belső szerveinkre, számolhatunk, légzésünk segítségével ráhangolódhatunk világmindenségünk pulzálására. Ha meditálsz, agyad nyugalmi állapotba kerül, de ez egészen más állapot, mint az alvás. Meditáció közben érezd magad körül a világot, annak ritmusát, pulzálását, érezd agyad kreatív kapcsolatát a világmindenséggel, testeddel. Meditatív állapotban feladatot adhatsz agyadnak, önmagadnak.Végezetül figyelj arra, hogy a meditáció végén térj vissza való világunkba.

 
Copyright 2016. All rights reserved.
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz